Rabu, Mac 28, 2012

Bila Blog Dapur Tanpa Sempadan Follow Blog Tong-Gas79



Assalamualaikum.....

Beri laluan beri laluan......aku nak mengembang ni.....hihihi...sebab apa...?? ala jaganlah purak2 tak tahu plak.....takkan tak nampak logo tiffin biru yg kat atas bahagian folower tu.....umum mesti tahu kan itu siapa ....??

Aku ingat CMG cuma gurau2 jer nak follow blog aku yg umpama melukut di tepi gantang ni....serius beb bukan nak provoke....bukan merendah diri....tapi itu kenyataan....blog aku ni jauh panggang dari api dan macam langit dengan bumi...itulah perumpamaan yg sesuai kalo nak dibandingkan antara blog aku dan blog DTS serta blog2 lain yg hebat2 macam blog2 dibawah ni.............


dan ramai lagi....

Makanya..... bila blog kita yg memang tak hebat ni di follow oleh org2 yg hebat....agak2 nak rasa camner....?? bangga...?? ofkossss... terharu...?? lagilah ofkosssss....

Aku nak buat entry yg terbaik supaya mereka2 yg datang melawat sini akan rasa gembira atas usaha aku ni....aku sedar aku punya ayat2 resepi tak sehebat manapun.....maklumlah sekolah tak habis....entry banyak beterabur kot...gambar...?? gambar lagilah....tak berapa nak shomel sampai boleh bikin org terliur.....kalo menengok gambor2 kat blog yg aku sebut2kan kat atas tu....mak aihhh belum tengok resepi tengok gambar jer pun boleh jadi ngences.....errr korang tau ker makna ngences....



Antara SS sebagai bukti.....kang kata aku syok sendiri plak.....terima kasih yg tak terhingga pada blogger2 femes yg sudi follow blog ni....dalam banyak2 blog yg ada kat alam maya ni blog aku juga yg sudi di follow oleh pencipta resepi yg hebat2....bangga derrrr....lagi2 Che Mat Gebu...aku memang aimed dia dari kat web MyResepi lagi....resepi pertama yg aku buat dari CMG tentunya Kek Marble Trio....( resepinya aku print pastu simpan dalam clear holder....masih tu belum retis nak mem'blog.....hehehehe....) jadi bila aku bukak blog hari ni....OMG....ada logo yg biasa aku tengok kat bahagian follower......speechless aku dibuatnya....aku memang kagum dengan bakat dan hasil air tangan diorang semua...walau aku tak mampu nak buat resepi sehebat diorang tapi aku tak jeles malah aku bangga...bangga sebab diorang ikhlas memberi dan berkongsi resepi...sekali lagi aku tabik absober dengan mereka semua...

Sejak mula berblog memang ciciter aku nak blog ni di follow dan dihargai oleh semua orng....di follow oleh mereka2 yg hebat adalah satu bonus sekaligus jadi penyuntik semangat dan boleh menceriakan hari2 yg kadang2 dilanda bosan atau stress atau sindrom down....tapi biarlah diorang follow dengan rela hati....tiada paksaan dan pembalasan....adapun blog aku mungkin belum mencapai taraf piawaan yg tinggi untuk difollow oleh kamu2 semua.....input kurang dan konsisten pun kurang.....aku sedar...tapi nak buat camner....ini jer yg aku mamu buat...sebab tu aku respek dengan diorang ni dan semua2 blogger yg boleh post entry 1 hari 1 kali paling kurang...kalo banyak lagi2 dan lagi'lah aku respek dan respek.....aku nak nyiapkan satu entry dan satu resepi pun mahu amik masa sehari dua...silap2 makan minggu....kalau menyilap plak makan bulan...ahahahahaha....ketawakan'lah aku yer....aku tak marah walau sekuman pun.....

Akhir sekali aku harap dan harap semoga satu hari nanti seorang blogger yg aku salute serta respek ni akan follow blog aku jugak akhirnya....sapa itu olang...lu olang kasi teka'lah...nanti ada betui jawapan..wa kasi hadiah merrr....wa nak habiskan baucar JJ wa ni....RM 20 baucar Jaya Jusco untuk lu olang grab....cepat arrr tarikh tutup sampai 15 april jer....wa malas lama2....


Syarat manyak senang lorhhh....lu olang tak perlu slogan atau isi borang semua....lu olang cuma komen sini entry...kalo lu olang tak bleh komen...lu olang boleh email sama wa disini dila12379@gmail.com ....wa accept punya....satu olang boleh kasi sekali teka sahaja....talak boleh libeh2.....sekali teka salah leject turus yer....wa harap lu olang paham...

Ini akhir betul..... wa sekali telima kasih sekian.......


1 ulasan:

  1. salam....terima kasih banyak2...kita sama sahaja, tak de beza...anda pun apa kurang..hebat di dapur.. ^__*

    BalasPadam

Nak Komen Boleh....Tak Nak Komen Pun Boleh