Isnin, Disember 05, 2011

Pengumuman :- Jangan Dilayan Parasit Seperti MNG Itu....- Updated

Assalamualaikum semua....

Sebenarnya hal ni dah lama wujud...cuma tak taulah ada yg perasan atau tidak tentang kewujudan seorang atau mungkin seekor makhluk yg menggelarkan dirinya Mr Nice Guy @ MNG....aku tak pasti samada dia ni manusia atau apa...tapi aku yakin sangat dia ni manusia....cuma sifatnya jer seperti makhluk yg telah dilaknat oleh Allah swt....

Sapa yg biasa bukak web My Resepi pasti akan tahu dan pasti akan pernah terbaca dan ternampak komen2 parasit dari MNG....aku tahu apa perasaan puan2 empunya resepi bila tiba2 parasit seperti MNG akan merosakkan dan mengotorkan kotak2 komen dengan memberi komen yg secara langsung memang berniat memancing kemarahan puan punya resepi dan pembaca2 yg lain....agak lama jugak yer MNG ni cuba berusaha sedaya upaya untuk menjadi ahli yg setia kepada yg dilaknat...setelah lama berusaha aku rasa MNG mungkin dah berjaya dan mungkin juga telah dinaikkan pangkat oleh yg  dilaknat untuk menghasut,mengajak,memancing kita supaya menjadi seperti dia....bila dia komen kita marah...bila dia marah kita maki...nampak tak...??? kat situlah aku tahu dan boleh agak apa sebenarnya tujuan MNG ni bila memberi komen...tak lain tak bukan untuk mengajak kita berdosa sama macam dia....oleh itu aku harap pada semua ( sampai aku terpaksa buat entry khas untuk isu ini ) supaya jangan dilayan setiap kata dan juga segala komen yg dibuat olehnya...

kat bawah ni sedikit sebanyak komen dari MNG....banyak sangat komen2 dari MNG ni tapi aku ambik sikit2 jer dan aku copy paste dari sini


01-12-2011, tasha azry komen :
so, jgnlah gadoh2 lagi ye sume org kan senang klu x gaduh lagi.

01-12-2011, Nesya komen :
tasha;sy pn tak lah nak gadoh2 tp dia tu yg lbeh2..anyway thanks,sy nk try resepi awk ne mnpak cm sedap...;)

01-12-2011, Mr nice guy komen :
kalau kau nak gaduh dengan aku boleh,,,A.kepala bapak kau..B.kepala bapak tasha......kepala bapak aku xde,,,kalau kau berani,,kau pijak kepala bapak tasha,,,hehehehehehehehehehehehehehe

01-12-2011, tasha azry komen :
ko jgn nak main kepala bapak eh mr nice guy aq dah malaz nak gaduh ngan ko so, ko x yah nak cari pasal eh!

01-12-2011, tasha azry komen :
nesya trylah ye ^.^

01-12-2011, Mr nice guy komen :
nasha yg batu api kao tau tak,,,hehehehehehehehe,,,

02-12-2011, Nesya komen :
MNG;eh ye ke aku yg batu api ..whatever lah....but kau tu yg batu api sbb semua recipe owg kau komen yg bodoh2 cm kau tu jugak.Excuse me..bpk2 tak maen,mmg sah kau ne tak dajar cara badab. Tasha;ye lah,dia tu dh sesat mai kat sini.

02-12-2011, Mr nice guy komen :
aik,,,aku kata kau ,,,kau kata aku balik,,,memang sah kau ni perempuan dot..dot..dot..

02-12-2011, Nesya komen :
aik pa???????KAU tu yg dot..dot..dot..lakey dot..dot2..

02-12-2011, Mr nice guy komen :
dot..dot..dot.tu ialah nasi kangkang hehehehehehe

02-12-2011, ladaputih komen :
MNG- ko ni mmg sakai la..dah la mkn duit ank yatim..keturunan ape ko nih...jembalang lagi baik tau...ko makan duit ank yatim ko tipu org kampung ko jual tanah org...kesian dorg..ko tanggung la...sekarang ni kar Mry lak ko buat onar....bila ko nak balik kampung!org kampung cari ko...

02-12-2011, Mr nice guy komen :
butuh ko....aku org amereica bodoh

02-12-2011, ladaputih komen :
org afrika pon xngaku ko org kmpung ok...butuh ko kasi gantung kt atas pokok arrr...weh ko balik kmpung...org kampung cari ko...ko tipu duit bini org yer...

02-12-2011, Mr nice guy komen :
memang sah kaki minum arak,,kawan2 semua ini org gilaaaa kaki botol haprak

03-12-2011, ladaputih komen :
ko ada kwn2 kt sini ker...semua aku tgk org kt sini xsuke ko mr xnice..sah ko mmg longkang arr..

03-12-2011, Mr nice guy komen :
kau papa kedana sapa nak buat kawan dgn kau tu,,,monyet,,hehehehe

03-12-2011, ladaputih komen :
wei kerbau, ko bace sendiri la komen2 kat atas tu...sape suke ko..komen skit gelak,gelak,gelak(hehehe) ko yg monyet (monkey)

03-12-2011, Mr nice guy komen :
sapa yg gelak,,,ada kau nampak aku suke,,,kau memang xbetul punya olang,,,beruk punya org

03-12-2011, ladaputih komen :
hahaha sedih aarr ko nih...dada ko yg penuh bulu ko la berok! smpi ke bwk ko memberok..wawawakenebabe..

03-12-2011, Mr nice guy komen :
bodoh,,,,habis ko xde bulu hitam ke,,hehehehehehehehehehehehehehe,,jgn marah arrr

03-12-2011, ladaputih komen :
org suci cm aku xde..org laknat smcm ko ada arr jgn marah aarrr..(abg sudin 2posen)

03-12-2011, Mr nice guy komen :
harr ????jadi ko ni pondan ke,,,patut laaaaaaaaaa,,,,

03-12-2011, ladaputih komen :
utk pgetahuan ko, pondan skrg lg byk simpan bulu cam ko ar, pastu wat onar n huru hara kat myresipi ni cam ko gak..kacau pompuan haha cam pondan!!

03-12-2011, Mr nice guy komen :
or pondan,,,peh tepi2 najis org pondan macam kau,,,,,

03-12-2011, ladaputih komen :
wei pondan tua...hehe..buang la sikap suka kacau org dlm mry ni..guna ayt baik2 kalu berintekasi dgn org lain..baru ada org hormat ko beruk..tapi kalau ko nk teruska...ok jer,laknat la ko smpi bila2...jgn lupe TUHAN MAHA ketahui yer.

03-12-2011, Mr nice guy komen :
kepala hotak mak bapak kau berjambul,,,,suke hati aku la,,,nak tulis apa pun,,,kau xde kene mengena pun lebih baik kau pergi mati,,hehehehehe

03-12-2011, Mr nice guy komen :
kau NESYA AKU TAU BODOH

03-12-2011, ladaputih komen :
mak bapa ko botak kesian.

03-12-2011, Mr nice guy komen :
adui sakit otak masej dgn kau,,,

03-12-2011, ladaputih komen :
sesuai arrr ko da sakit otak (psl ko xada kpala hotak bjmbul tuh, tu yg jd sakit), ada borang kosong tuk ko kt spital gila tu...tak yah paksa ko sdiri nk gi...elok la xde gangguan dlm myr..ini kalu warga myr tahu KENDURI OOiii.... aku bkn nesya,tp aku da lame tgk komen2 ko mcm org kene sawan..

03-12-2011, Mr nice guy komen :
aikkk,,,org tua cakap kalau org tu kata maka dia cakap hal dia sendiri sekarang semua dah tau kau otak xbetul kahkahakah,,,,

03-12-2011, ladaputih komen :
org tua yg ckp dgn ko tu pun sawan jgk sbenarnya...ko yg lembu tu pun ikot ajer la....yer la ko nyer sawan lg parah..aku dah ckp kt ko kan..apply jer la borang tu...aku submit..aku ikhlas tlg ko..

03-12-2011, Mr nice guy komen :
hahahahaha,,kalau kkau gila,,,jgnkan dapat suami si pekak ,,,si bisu pun belum tau kau dapat haa tau tak,,,gehehehehe

03-12-2011, ladaputih komen :
kalo dah pondan tua cam ko lg parah..pondan muda pon lom tentu ko dpt..ayat ko xbest lgsung arr..yer la xskola..akademi lg hanyut...tgk citer p.ramlee td dialog salu slh...pirahhh

03-12-2011, Mr nice guy komen :
sudah la kau,,,kalau kau bodoh pergi la tido didlm almari,,,jgn kacau sini,,aku ni anak saudara p.ramlee,,bahalol hahahahahahaha

03-12-2011, ladaputih komen :
ko la dol bin bahalol..tdo ats katil bkn dlm almari..wei monyet xskolah yer..ni kalau p.ramlee tahu bgn trus dr kubur cekik ank sdara yg xada adap..sure p.ramlee malu..

03-12-2011, Mr nice guy komen :
kau ni makin dilayan makin dah nak jadi 3 suku,,,,aku ingat kau ni dah overdose,,,entah2 esok kau hilang nyawa esok

03-12-2011, ladaputih komen :
kau ni makin dilayan makin dah nak jadi 3 suku,,,,aku ingat kau ni dah overdose,,,entah2 esok kau hilang nyawa esok

03-12-2011, Mr nice guy komen :
aik,,,dah jadi gila,,,hahahahahaha dasar berok rumah pun atas pokok

03-12-2011, ladaputih komen :
aik,,,dah jadi gila,,,hahahahahaha dasar berok rumah pun atas pokok

03-12-2011, tong-gas79 komen :
Assalamualaikum....kepada semua yg berdebat dgn seorang yg sangat2 KASIHAN seperti MR NICE GUY.... Harap jangan dilayan MR NICE GUY ni punya komen walaupun dia punya kata2 amat menyakitkan hati...saya perati jer MNG ni kat resepi2 yg lain...saya percaya MNG ni manusia...tapi SYAITAN telah merasuk dan menakluk hati dan akal fikirannnya....MNG ni kalo dilayan makin menjadi-jadi.....jgn berbalas komen dgn dia....takde faedah walau sehama pun...takut2nya kita yg dapat dosa sebab ikut sama macam perangai dia memaki hamun....maklum semua tahu yg SYAITAN dan IBLIS telah berjanji akan menghasut,menyesat,memporak perandakan sesama manusia terutamanya umat islam sehingga ke hari kiamat....memang itu tujuan sebenar MNG bila memberi komen yg boleh membuat org lain marah....marah itu api...api itu asal kejadian SYAITAN...jadi anggap sahaja MNG dan komen2nya tak ujud agar perkongsian ilmu kita di My Resepi ini akan lebih bermanfaat.... "Aku berlindung denganmu ya allah dari godaan dan tipu daya syaitan yg direjam...."amin

03-12-2011, Mr nice guy komen :
sudah la tong gas,,sewel,,,ladaseten pergi la tido,,besok pulak bahas ok,,bye2 tata

03-12-2011, ladaputih komen :
thanks tong gas 79 u're alright. for member myr 'xnice GAY' ni nk simpati.. nk perhatian sbnrnya, nmpk gaya dia da puashati dgn layanan ladaputih.smpi ilang kate dia hanya ada carutan / maki sj yg bole kata..itu jer dia tahu..

03-12-2011, Mr nice guy komen :
PUKIMAK KAU,,,LADA,,malam ni nanti kau tau nasib kau,,,,gila punya orang ,,,org dlm ni dah tau kau gila ikut cakap org pulak,,,,sewel nuya org



See...yg aku bold itu komen dari aku....tapi dia cuma mampu balas kata aku sewel....sikit pun aku tak marah sebab aku tahu dia sebenarnya terasa jugak dengan kata2 nasihat aku untuknya....so kesimpulan yg aku dapat dengan lebih tepat....pada yg empunya resepi yg telah dikomen oleh MNG...jangan cepat panas hati dan kecewa dengan komen yg diberi apatah lagi untuk rasa sedih...tak berbaloi untuk kita rasa sakit hati rasa sedih terhadap komen2 yg akan menghancurkan tahap kesabaran dan keimana yg telah kita pupuk dan jaga dengan rapi...dia api tapi jangan kita menjadi minyak dan sumbu untuknya...biarkan kita menjadi air mutlak untuknya supaya akan terpadam api yg sedang membara diadalam hati dan akal fikirannya...

Jangan biarkan kemarahan kita menjadi obor untuknya menyala dengan lebih marak...walaupun kita tak pernah buat salah denganya apatah lagi mengenalinya....jangan biarkan dia heret kita sama dalam kumpulan ahli yg dilaknat....

Kita sudahi perkara ini dengan doa....

" Ya allah ya tuhanku aku mohon agar engkau pelihara iman dan akhlaku...engkau perteguhkanlah kesabaranku...sesungguhnya aku berlindung denganmu dari segala kejahatan dan tipu daya syaitan yg direjam dari dunia hingga akhirat...."amin

TERKINI

Setelah ada yg mengadu pada admin Myresepi....dua nama yg suka membuat onar dalam web ni iaitu...mr  nice guy  & fya_myazaara telah pun didelete........harap2 dia takkan timbul guna nick lain pulak....!!!! Syabas My Resepi

0 23-->> Orang Juri Komen:

Catat Ulasan

Nak Komen Boleh....Tak Nak Komen Pun Boleh