Jumaat, Jun 03, 2011

Koleksi Tempahan Kek Dan Kuih dari Dapur TONG-GAS 79

Dibawah ni adalah gambar2 order dari kawan2 dan kawan2 punya kawan.....walau tak seberapa tempahan yg aku dapat....tapi aku bersyukur sebab dengan duit yg aku dapat ni bolehlah aku buat belanja jajan anak2....dapat simpan sikit...dapat beli stokin baru untuk dd... dan juga bolehlah tambah koleksi peralatan memasak...

Terima kasih diatas kepercayaan kawan2 aku dan kawan2 aku punya kawan yg sudi menempah kek2 dan kuih2 yg aku buat....walaupun diantaranya ada kek yg aku baru jer first time buat tapi dek kerana percaya beserta harga yg berpatutan dapatlah jugak aku tambah duit poket untuk anak2.....aku syukur sangat2....terima kasih Allah....

Oraitt...lets scroll down the mouse.....

***

 Order pertama dari cikgu PASTI....Kek Lapi Hawflakes

Kek Batik Biskut Marie yg dihiasi dengan kelapa kering....menambah kelazatan....

Kek Lapis Hawflkes siap dipack dan dipotong....

Special request dari customer....Kek Batik Biskut Marie....anknya kata taknak letak kelapa....so aku gantikan dengan taburan serbuk koko dan dwi cip coklat.....sedap sangat....

Yg ini jer koleksi yg sempat aku snap.....yg lain2 tak teringat plak nak ambik gambar....hehehehe 
Ok geng enjoy jer lah yer walau tak seberapa.....


2 ulasan:

  1. waaaaaa,kek batik!!favourite tue..pluss kek lapis nyummehhh..terliur nih

    BalasPadam
  2. @nonierahman

    waahhhh...cepat2....lap2 air liyur yg menitik tu...nanti rosak keyboard...hehehehehe

    terima kasih sudi singgah sini....

    BalasPadam

Nak Komen Boleh....Tak Nak Komen Pun Boleh