Sabtu, November 27, 2010

Blog Citarasawan Bersama KakWan

Assalamualaikum dan hai untuk K1 @ Kak One @ Kak Wan .....terima kasih kerana sudi singgah di blog ini.....saya amat berminat nak join Segmen Promote Blog Citrasawan ni sebab.....banyak kot....pertamanya saya tak ingat kat mana saya boleh bertemu dengan blog K1....tapi apabila saya ternampak ada pelbagai jenis resepi dan panduan dalam memasak....saya terus bookmark blog K1 dan add K1 sebagai kawan kat facebook.....

Lagipun blog K1 amat berfaedah pada suri2 rumah seperti saya yang sentiasa tercari cari resepi yang mudah dan sedap untuk disediakan pada keluarga.....terus terang....saya katakan.....gambar2 dari K1 pun dah cukup membuat sesiapa tergoda dan teringin menikmatinya....sekaligus membangkitkan semangat untuk cuba membuatnya pula.....

Paling saya rasa K1 memang ikhlas berkogsi ilmu yang K1 ada dengan seluruh dunia....Resepi K1 juga pelbagai......K1 juga berjasa pada bakal2 usahawan seperti saya.....walaupun K1 juga berniaga...tetapi K1 tak kedekut ilmu ataupun petua dalam setiap resepi petua dan bahan2....itulah yang membuat saya sangat suka gembira dan bersyukur kerana bertemu dengan blog K1.....

Sebagai surirumah tangga sepenuh masa saya memang tiada masa untuk keluar berkursus di akademik2 ataupun kelas2 memasak.....selain tempat dan masa saya juga tahu kos2 untuk pergi kelas masakan amatlah mahal...( bagi sayalah ) saya cuma mampu mencari gali ilmu hanya melalui internet.....

Pada sesiapa sahaja...yang belum kenal atau belum pernah singgah ke Blog K1.....sila2lah berkunjung kesana.....kerana anda semua pasti suka Blog Citarasawan sebagai mana yang saya suka.....

Akhir kata dari saya untuk K1...K1 anggaplah entry ini sebagai tanda terima kasih dan penghargaan dari saya untuk K1 yang menyumbang ilmu untuk kebahagiaan dan penyumbang ekonomi kepada sesebuah keluarga yang mahu menmanfaatkannya....

Dua Tiga Kucing Makan Ikan
Mana Nak Sama Kucing Yang Puasa
Dalam Banyak2 Blog Masakkan
Blog Citarasawan'lah Yang Paling Istimewa.....

0 23-->> Orang Juri Komen:

Catat Ulasan

Nak Komen Boleh....Tak Nak Komen Pun Boleh